Abonnemangsservice

Allt fler företag erbjuder produkter och tjänster som en återkommande service via abonnemang. Hanteringen ställer stora krav på administration och kontroll för att säkerställa leveranser och åtaganden. Inte minst krävs effektiv hantering av förändringar kring avtalade abonnemang och att faktureringen fungerar på ett enkelt och korrekt sätt som möjligt.

Funktionaliteter för lyckad service

Har du en verksamheter i abonnemangsform och som är i behov av enkel hantering av återkommande åtaganden som till exempel leveranser av kaffe, frukt och kontorsutrustning? Då kan vi hjälpa dig med en systemlösning  som baseras på Microsoft Dynamics NAV. Den omfattar en total administrativ hantering med funktionalitet för:

  • Kundavtal
  • Produkthantering
  • Prislistor och rabatter
  • Hantering av leveransadresser
  • Leveranskalender
  • Turbilshantering och leveransplanering
  • Plock- och packlisthantering
  • Etiketthantering
  • Returer och returemballage
  • Fakturering enligt avtal och leverans
  • Stöd för mobil orderläggning/återrapportering

Hela lösningen kan köras via internet på dator, surfplatta eller mobil och kräver ingen extra hårdvara.

Är du intresserad av att veta mer om vad denna lösning kan göra för just din verksamhet? Kontakta gärna:

Anders Brunmarker

Tel. +46 735 19 88 09