Microsoft Dynamics NAV

För effektiv expansion

Microsoft Dynamics NAV är ett affärssystem som hjälper små och medelstora företag att hantera verksamhetsdriften. Moduler som ingår är bland annat redovisning och ekonomi, projekthantering, logistik, order, inköp och service. Systemet är lätt att använda och går att köra både på PC samt i mobila enheter, exempelvis en Ipad. Programmet är en del av en komplett lösning från Microsoft som hjälper verksamheten i arbetet och för att expandera effektivt. Börja med det som verksamheten behöver idag och anpassa enkelt när företaget förändras. I molnet eller på servrarna – valet är ditt.

Helt integrerat med Office 365 – enkelt att införa och enkelt att använda

Microsoft Dynamics NAV går att köra online, integrerat i Office 365. Det innebär att en jobbig installation kan uteslutas, vilket gör implementationen enklare. Microsoft Dynamics NAV fungerar och ser ut som Microsoft Office vilket medför att alla enkelt kan hoppa in och arbeta.

Microsoft Dynamics NAV innehåller skräddarsydda roller för att ge personalen den relevanta kunskap som behövs för det dagliga arbete i systemet. Med rätt och lättillgänglig information kan de, förutom att lösa dagens uppgifter, även planera inför morgondagen.

Mobilitet – kör Dynamics NAV var som helst

Den moderna arkitekturen möjliggör att användaren kan köra programmet i webbläsaren, som en installerad klient eller via en mobil enhet – valet är ditt!

Smidigare arbetsprocesser

Oavsett om det gäller ekonomi, försäljning, inköp eller projekthantering kan vi enkelt forma arbetsprocesser som passar just ditt företag och hur ni arbetar.

Ekonomihantering – få bättre koll på sifforna

Hjälp till att öka lönsamheten, få full kontroll och upprätthåll kristallklar synlighet över era tillgångar och kassaflöde.

SCM – nyttja supply chain management för att sporra tillväxt

Förbättra er produktion, vässa era leveranser och minska lagerkostnader. Enkelt uttryckt – ge er själva utrymme att växa.

Försäljning, service och projekthantering – sätt alltid kunden först

Bidra till att öka försäljningen, kontrollera projekt och processer samt se till att det finns vad som krävs för att skapa lysande kundupplevelser, om och om igen.

ICT – Intercompany transactions

Gör hanteringen av transaktioner mellan koncernbolag enklare. Med ICT autoskapas ordrar, fakturor och leverantörsfakturor – vilket användarna än önskar.

 

Är du intresserad av att veta mer om vad denna lösning kan göra för just din verksamhet? 

Kontakta gärna:

Anders Brunmarker

Tel. +46 735 19 88 09