
7 tips för att få användarna att använda IT-systemet
Att köpa in och komma igång med ett nytt IT-system är ett jobb som, förutom teknikaliteter, ofta kräver interna förändringar och utvecklingsprocesser. Med förändringsledning, eller…
Att köpa in och komma igång med ett nytt IT-system är ett jobb som, förutom teknikaliteter, ofta kräver interna förändringar och utvecklingsprocesser. Med förändringsledning, eller…
En guide till de vanligaste systemens användningsområden Att veta vilka system och verktyg som behövs till vad, och vilka som är överflödiga, kan minst…
Pressmeddelande 23 april 2020 KÖPENHAMN (DK) / BARNEVELD (NL), 23 april 2020 – Danska Microsoft-partnern ProActive ansluter sig till Fellowmind, Europas ledande plattform för Microsoft…
81% av alla köpare vill att varumärkena ska lära känna och förstå dem. Hur väl känner du dina kunder? En inte helt ovanlig situation på företag är att ha mängder med system och…
April är här och med det också nyheter inom Dynamics 365. Mellan april och september kommer ett antal nya funktioner att släppas som ska öka användarvänligheten i systemet…
Vi får ofta frågan om information är säkert lagrad i molnet – och svaret är JA. Det är den. Faktum är att molnet är det…
Dagens kunder – oavsett om det är B2B eller B2C – är mer upplysta, mer informationssökande, mer krävande, mindre lojala och mer selektiva än någonsin….
Att demografin i Sverige förändras snabbt innebär en rad utmaningar för välfärden, där såväl finansiering som kompetensförsörjning kan bli lidande. För att möta den här…
Marknadsavdelningen och säljavdelningen. Så nära men ändå så långt ifrån varandra. Många verksamheter brottas med att få ihop sälj och marknad så att de jobbar…
Behovet av Business Intelligence (BI) ökar hela tiden och trenden pekar spikrakt mot ökat intresse för analys och rapport hos många företag. Det är egentligen…
Artificiell intelligens (AI) kan tillämpas inom många områden. I grunden handlar det om att robotar eller datorer lyckas efterlikna människan så pass bra att de…
En av säljchefens ständiga frågor är hur säljprocessen kan förbättras och effektiviserar, så att ni kan förändra och förbättra era processer och stänga fler affärer….