Inspelat webinar Customer Insights

Hur väl känner du dina kunder?

61 % av kunder slutade göra affärer med minst ett företag förra året på grund av dålig kundupplevelse.

Källa: www.accenture.com

81% av alla köpare vill att varumärkena ska lära känna och förstå dem. Hur väl känner du dina kunder?

 

För att vara konkurrensmässig på dagens marknad, som blir mer och mer digital, måste du hitta vägar att skapa meningsfulla relationer med dina kunder. Att du känns personlig och relevant även när den största interaktionen är digital. Du vill helt enkelt bygga unika kundupplevelser.

Lovisa Nissborg Nordenskiöld berättar under detta webinar hur du kan arbeta proaktivt och skapa bättre kundupplevelser genom att få 360° vy av din kund. Hon visar på ett verktyg som genom AI och maskininlärning visar hur din kunddata kan sammanställas och ge dig en helhetsbild av kunden. För det är genom att förstå dina kunder som du kan skapa värde, nya affärsmöjligheter och bygga lojala kundrelationer som håller för en lång tid.

Under 30 minuter får du svar på:

  • Hur kan jag förbättra vår kundupplevelse?
  • Hur kan jag vara proaktiv gentemot mina kunder?
  • Hur lär jag känna mina kunder?
  • Vad är en samlad kundprofil?
  • Vad innebär ett verktyg som Customer Insights?
  • Hur kan Customer Insights hjälpa ditt företag att uppnå era mål?

Ladda ner och se webinar när det passar dig!