Kostnadsfri workshop 4 november

Så får du full kontroll över dina kunder

If we have data, let's look at data. If all we have is opinions, let's go with mine

Jim Barksdale

TILL ANMÄLAN>>

 

I dessa oförutsägbara tider finns det många nya utmaningar som företag ställs inför. En utmaning som många företag pekar på är svårigheten att förena sin kunddata från flera olika system för att på ett smart och intuitivt sätt kunna visa en sanning för alla inom organisation.

En sanning om kunden gör det nämligen möjligt för din verksamhet att få en djupare insikt i vilka interaktioner och behov som finns hos kunden samt att det skapar ett mer optimalt sätt att kommunicera på.

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights, ett avancerat SaaS-erbjudande för kundanalys, gör det möjligt för din verksamhet att förena och förstå er kunddata och förse er med insikter som ska leverera personliga kundupplevelser.

Din verksamhet kan snabbt och smidigt få ut den fulla potentialen av er befintliga kunddata tack vare en självbetjäningslösning som använder sig av transaktions-, drifts- och upplevelsesdata från Microsoft-applikationer eller andra tredjepartsapplikationer.

Customer Insights stödjer skapandet av en enhetlig kundprofil och låter din verksamhet ha full kontroll över era kunder samtidigt som ni kan optimera kommunikationen.

Under den här workshopen kommer du att:

  • Förstå hur du snabbt kan utnyttja Customer Insights i ditt företag.
  • Lära dig hur du samlar data från en mängd olika datakällor för att skapa en enhetlig kundprofil.
  • Lära dig hur du skapar segment, KPI och visualiseringar av profiler för att förändra kundupplevelser och optimera kommunikationen.

TILL ANMÄLAN>>

 

Webinaret hålls av:

Lovisa Lissborg Nordenskiöld
Affärsarkitekt, Endeavor