Endeavor Incident

Spara tid med smartare ärendehantering

Med Microsoft Dynamics 365 och Endeavors ärendehanteringslösning Incident får du som jobbar inom kommun och landsting hjälp att prioritera och hantera ärenden och skapa en enhetlig informationshantering. När alla på arbetsplatsen har samma information om era ärenden, och allt är samlat i samma system kan informationen hanteras utan missförstånd, med framgång!

Vad innebär smart ärendehantering?

Vår ärendehanteringslösning hjälper till med bland annat automatiska mejlutskick, smidig språkhantering, tydliga filter och vyer, samt grafer och statistik som visar ärendestatus. Ärendehanteringen, som baseras på Dynamics 365 Customer Service, kan smidigt kopplas ihop med ComArounds kunskapsdatabas genom att återanvända er organisations samlade kunskap.

Webinar 4/12: Förenkla onboarding-processen i offentlig sektor

Digitalisera dina processer med Dynamics 365.

Anmäl dig här!

För vem?

Endeavors ärendehanteringslösning lämpar sig för såväl IT-strategen och kundsupporten, som för styrgrupper, systemägare och systemansvariga.

Första steget in i framtiden

Är du redo att ta nästa steg in i digitaliseringen och ge dig och dina medarbetare de förutsättningar ni förtjänar för att effektivisera och automatisera era ärendehanteringsprocesser?

Kontakta gärna David Axelsson så berättar han mer!

Endeavor David A

David Axelsson

VD

Kontakta David när du behöver hjälp att hitta lösningar som effektiviserar och förenklar din vardag.

david.axelsson@endeavor.se
+46 735 19 88 00